AdaEcem ben de 3,5 sene sonra ilk kez kendiliğinden hamile kaldım normalde 9 haftalık olmam lazımken bebek beş haftalık olarak ölçülüyor. Hala içimde duruyor. Pazartesi tekrar hastaneye gideceğim. Büyük ihtimalle de kürtaj olacağım o gün tabi haftasonu evde düşük yapmazsam. Kürtaj sonrası doktor ne kadar bebek yapma yasağı koyuyor. Aslında hastanede 2 embriyom var donuk. İki ay daha denerim doğal. En son gider birini transfer ederim embriyolardan. Ama kürtaj sonrası gebelik kolaylaşıyor diyen de var.