Srfblt aysuuozcn 14 çok erken daha zaten özellikle birde ilk hamileliğinizse 😇 19+3 de hissetmeye başladım ben 🐣
Garfield aysuuozcn 16 da bir kasılmam oldu o sertliğin üzerine elimi koyduğumda bi kayma hissettim. 2 gün sonra da pıt pıt vurmalarını hissetmeye başladım. İkinci gebeliğim. İlk gebeliklerde 20 ye kadar hissetmemek normal
dedimolabilirrr aysuuozcn ilk gebeliğim de 25den sonra hissettim bunda 15 hafta itibari ile hissettim suan 16 haftalık dışarıdan dalgalanma şeklinde bile belli oluyor çok şükür🙈 ilk hamilelikte geç hissedersiniz çok normal
Sizdenbirii1 İlk gebelikse 19 20 arası ikinciyse 16 da bile hisseden var bende 14 haftalığım şuan bişi hissetmiyorum
S-nur1 19 dayız şuan hareketlerini içimden hissediyordum biraz önce ilk defa dışarıdan dalgalanma gördüm 🥹🫠👼🏻
Selenavci63 aysuuozcn 16 da ufak ufak pıtırtılar başladı şuan 18+4 biraz daha kuvvetlendi arada pat pat oluyor