MomNalbant 17.haftamıza girdik bugün.. hala hissetmiyorum bebeğimi. Sizler kaçıncı haftada hissetmeye başladınız?
Hartkc MomNalbant ayy 20. Haftamda hissettim oturduğum yerde bir anda ufak bi dokunuş yaptı oğlum 😍😍😍merak etme canım ilerde o oynamalar tekmeler seni uykudan bile uyandırabiliyor🙏
eminesbr MomNalbant canım ilk hamileliğinse hissetmen biraz daha uzun sürebiliyor doktorum bana 24 haftaya kadar normal hissetmemen dedi ama benimki şuan 21 haftalık ufak ufak başladı yeni
Aysegolcuk MomNalbant ama herkesin ki farklı bazıları erken hisseder bazıları geç ben ilk önce gıdıklanma gibi bisey hissettim sanki kelebek uçuyor gibi ondan sonra pit pit gibi hareket etmeye başladı çok güzel bir duygu 🥰 inşAllah sende yakında hissedersin
Aysegolcuk aleynbay herkesin ki farklı belki erken hissediyormuşumdur ama ilk hamileyim olduğu icin bilmiyordum bazıları 24 haftayken hisseder
Esraedik Ben 19. Haftada hissetmiştim döndü sanırım içim gidiklandı gibi oldu çok garip bi duyguydu ilk hamileliğim şok geçirmiştim sonra gün boyu elim karnımda gezdim bidaha yaparmı diye🙂
serpil60 Mucizemiz4735 bu haftalar da genelde öyle oluyor ara ara vurur ama biraz zaman geçsin sıklaşacak tekmeleri