anneolucam bebek_29 Bende 1.74 üm bazen keşke uzun olmasaydım diyorum ama genel olarak boyumdan memnunum topuklu giyemesemde🤨 eşim 1.78 kurtarıyoruz Allahtan banane o uzun olsaymış🤣🤣