ppmerlina ilk ikizlerim tüp bebekle oldu ama onda da üçüz oldular yani ikiz geni taşıyormuşum zaten üçüzlerden biri kendiliğinden bölünüp ikiz oldu fakat yaşamadı anne karnında kalbi durdu birinin ikiz olarak devam ettiler, bunlar spontane oldu bizde anlamadık çok şaşırdık ama var ailemizde eşimin anneannesinde ve benim anneanne babaanne tarafında var, kuzenlerimin var 🥰