Heheondan Kızlar ödeme çıkmış ama bir ay olarak gözüküyo oğlum mayısın 10 da doğdu 6. Ay yazıyo sadece ve 3. Çocuk bir kerelik gibi sanki yanlışlık mı var sizce https://hizliresim.com/b7ryl8u
Zeyhiraa Heheondan bende mayısın 18ınde dogum yaptım ama hala yatmadı bizimde hangi ildesiniz siz aradıgımda il onayı beklıyor dıyorlar
Ilkim1- Heheondan ben de 29 Nisan’da başvuru yaptım 3uncu çocuk 10 Haziran’da Mayıs ödemesini aldım 27 Haziran’da ikinci odememi Alaçam
Ddm28 Herhangi bir sorun yok çocuğunuz doğalı bir ay olduğu için şu an bir aylık alacaksınız önümüzdeki ay ve sonrasında yeniden yatacak ☺️
Heheondan Ddm28 aa eşim aradığın da mayıs ve haziranınki yatacak yani 10 bin yatacak demişlerdi ondan şaşırdım
Ddm28 Yanlış bilgi vermişler sanırım ☺️ şöyle ki çocuğunuz bu ayın itibari ile 1 aylık olduğu için bir aylık ödeme yapılacak yine bir sonraki aylarda da devam edecek ☺️
Cacaege Heheondan 30 nisanda doğum yaptım 7 mayısta başvuru yaptım benim hala ödeme listem görünmüyor
Ilkim1- 1234kade hayır fark etmiyor istersen villan olsun yine veriyorlar tek şart 2025 doğumlu olması