arinmommy Kızlar 38+6 haftalığım. Bebeğin baş çevresi 89mm 36+4le uyumlu görünüyor, hc de aynı 36+4. Kilosu 3600gram. Fl 39. Sizce normal mi? Doktora sordum normal olduğunu sıkıntı olmadığını söyledi ama içim rahat değil
Hll96 arinmommy bende de durum tam tersi başı hep önden gidiyor. Bazen 2 bazen 3 hafta oynuyor ama doktor normal diyor. Herhangi bir durum olması için başka şeylerinde sıkıntı olması lazım diyor. Boyu 35. Haftada olmasına rağmen kısa geliyor bu hafta 45 cm dedi mesela. Sağlıcakla doğarlar inşaAllah. Bazı doğum yapan arkadaşlarımla konuşuyorum onlar hiç bilmiyorlar bile hamilelikte hiç bakmamışlar biz fazla inceliyoruz o yüzden de hep gözümüze batıyor sanırım.
Melylmz Aynı haftadayız ve benim bebişin de baş çevresi bi küçük bi iki hafta kadar, doktorlarımız bir sorun görmediğini söyledi hatta perinatolojide detaylı da baktık hiç bir sıkıntı yok, minyon olacağına yoruyoruz :)
Melylmz Endişe etmeyin bir sıkıntı olalcağını düşünmüyorum, tek başına hiç bir veri bir şey söylemez bence 💕