gecegunesim Merhaba hamiş arkadaşlar , hangi doktora gidiyorsunuz , memnunmusunuz ve ücretleri nasıl merak ediyorum.
Aybuke2110 gecegunesim dünyam hastanesinde Eda Ülkü Karakılıç var canım muayene ücretini indirimli ödüyoruz tam bilmiyorum o yüzden ama doğum 35 bin ilk hamileliğimde de ona gittim ikinciye hamileyim yine aynı doktora gidiyorum çok memnunum ben