Fatmanur1234gk Alttan muayene sıklığı her zaman bi uyarma olur bencede evinde bol bol dinlen, 35+4 te düzenli sancılarım vardı benide tıp fakültesi hastanesine yolladılar ciğer geliştirici için ordada kontrol oldu bebeğin gelişimi en başından beri önden gidiyordu kilosu iyi diye vurmadılar serumla durdurdular eve gidip sadece yatmamı tuvalet dışı kalkmamamı söylediler öyle yaptım 36+4 te kontrole gittim yine sancılarım yüksek çıktı ilkim sezeryan dı zaten aldılar o gün beni sezeryana 3.250 doğdu küveze girmedi elhamdülillah