Anneyimmmben Kızlar bu ikinci gebeliğim ilki 39+0 da doğdu bu bebiş kız hiçbir belirtim yok ilkinde nişanim gelmişti sonra suni sancı ile dogurdum 😔 bu bebeğimde kendi sancım gelsin istiyorum ama belirti yok