myangelson Allahneverdiysee süt hormonu prolaktin. O yüksek olduğunda süt geliyor genelde o yüzden dedim. Kadın doğumda yapılıyor tahlil normal doktorlar yapamaz hormonları. Belki dahiliye de yapabilir emin değilim o konuda
Sesssizliikk4434 Allahneverdiysee Merhaba oğlumu sütten kestikten 3 sene sonrasına kadar hafif sıkınca bişeyler geliyordu zamanla yavas yavas damla damla olup kesildi . Herhangi bir doktora vs danışmadım belki daha iyi bilgisi olan biri cevaplar
T-aksoy Allahneverdiysee regl ile alakası yok ki prolaktin hormonuyla alakalı vücutta fazla üretildiğinde süt kesilmiyor hiç
T-aksoy Allahneverdiysee bi doktora gidin genel kan analizi yaptırın derim özellikle hormonlara bakılsın