Benim 2 gün sonra ayaklanıp kendi işimi görüyordum. Ağrı sızı oluyor elbette 1 hafta 10 gün saga sola dönerken egilip kalkarken sızım oluyordu dayanılmayacak gibi degil. Doktor agrı kesici veriyor zaten o sürede kullanıp hafif gecirebilirsiniz. 10. Gün annem memlekete dönmüştü . Şimdi 32 gün oldu hiç ameliyat olmamışım gibi hissediyorum.
Ameliyat diye kendinizi korkutmayın hepsi geçiyor yavrunuzu kucagınıza alacagınız anı düşünün ☺️ herşeye deger