Nihanak CnsyeniHamile aynen malesef var canim.insallah hayirlisiyla su donemi.atlatayim da. Gerci gebeligin 40 haftasi da ayri risk yani biri biter.oteki baslar. Allah hepimize.saglikla kucagimiza.almak.nasip.etsin 😊
Nihanak CnsyeniHamile olsun yaa erken falan.amaaann herkese bakarsak yandik rahat ettiysen ohh ne guzel iyi yapmissin 😊
CnsyeniHamile Nihanak aynen dediğin gibi 3 ay değil 9 ay önemli Amin canım inşallah Allah hepimizi sağlıkla kurtarsın ❤️
Nazciimm haklisinesracim yok canım geçiyo bende de öyleydi dalga geçiyorlardı karnım büyüdü diyince 11 12 haftalarda geçti 18. Haftadayım yeni yeni büyüyor daha