Sans_seninle Kızlar Ovilasyon çatlamam 11 gün adetime 3 gün var Buğün eczaneden erken gebelik kalmamış kaset aldım ilk idrarla değil ama 2 saat su içmedim öyle yaptım ikinci çizgi çıkmadı ümitliydim biraz olmadı bu senede
Sevval_66 Sans_seninle ben de 3 gün kala yaptım negatif çıktı. 20- 25ine kadar adet olcam (döngüm değişiyor) sabah yine yaptım negatif. Ben de bi ümit bekliyorum. Ama sancım adet sancısı gibi sanırım bebiş yok 🥹😭
melly1 bende ümitliyim buğün yaptım adete 3 gün var [https://mutluresim.com/images/2025/06/20/X1xlyj.jpeg](https://)
melly1 Sans_seninle başka kasetlede yaptım canım var mı [https://mutluresim.com/images/2025/06/20/X18RqF.jpeg](https://)