Ben 2020 de jimerde doğum yaptım canım çok memnun kaldım sezeryan doğumdu ve doktorum da hemşireler de çok ilgiliydi. 1 lt lohusa şerbeti 2 dilim pasta 1 tabakta tuzlu kurabiye vardı . Ben pandemi zamanı doğum yaptığım için kimse gelemedi onlar da bana yetmişti ama şuan 70 80 bin arası doğum dediler çok fazla geldi ikinciye hamileyim farklı bir doktora gidiyorum