Ben hiç kefir içmedim hayatımda 8 aylık gebeyim bebeğim kilo almıyor burada gördüm kefir için diyenleri hani bir kabızlık sorunum filan da yok tamamen bebeğe kilo aldırır mı acaba diye laktozsuz olandan aldım ama birisi de gebelikte içilmemeli demiş içmeli miyim bebeğime faydası olur mu tadı kötü mü bilgisi olan yazabilir mi