@Alpbusee amacım korkutmak vs değil 38+4te protein kaçağı olduğunu gördü doktorum ertesi gün doğuma alındım hiçbir açılma sancı yokken suni sancı verdiler açılma olmayınca sezeryan oldum bir haftalık bir protein kacagiydi bu yani bir hafta 20 gün önce idrar verdim hiçbir sorun yoktu bir hafta önce verdiğim idrarda 3 pozitif çıktı sağlık ocağında yaptırmıştım doktora gittiğimde farketti bir daha idrar istedi bu sefer 1 pozitife düştü ama doktor tansiyonun çıkar risk alamayiz alalım zaten zamanı gelmişti dedi doğum oldu 9 gün önce çok şükür