Kizlar kendime hamile gibi hissediyorum 18nde adet oldum bugün kesildi az az geliyor peçeteye silerken 2 gün sürdü ama bildiğin adet kanaması kasiklarimda agri var baş ağrım oluyo bide ara ara mide bulantısı şimdi ben adet oldum diye direk gebeliği kafadan silmem mi gerekiyor yoksa böyle şeyler olabilir mi gebelik varken adet kanaması yaşanır mı çok merak ediyorum