8 gün oldu sezeryan olalı. Dün doktor kontrolüm vardı sorun yoktu usg ile bakıldı . Ellede baktı . Dikişin başlangıç kısmında şişlik vardı. Orda işte bağırsak dikişimi birşeyi vardı. Elle ov dedi . Bugünde dikişin son kısmı şişti orta kısmı zonkluyor. Normal mi ? Doktora ulaşamıyorum . Sol taraftaki kısmım şişti içten . Ağrı yok sadece şişlik var . Şimdide sağ kısımda şişlik var ve hafif zonklama var . Nedir etmelimiyim ? Acile gitmeye gerek var mı ?