MHMA
busra1708_ ya çok teşekkür ederim ♥️ evet o kadını ben de araştırdım ve hem doğum paketleri hakkında bilgi almak için hem de tanışma randevusu oluşturmak için hastaneye gittim fakat tanışma randevusunu bile 10 gün sonraya verebileceklerini söylediler. Bu kadar yoğun bir doktorun ben de takibi olmak istemedim açıkçası ve hastane hakkında da çok kötü söylemler duyduğum için direkt kafamda eledim.
Şu an gittiğiniz doktorun üslubu ne güzelmiş.. Peki hastane iyi mi? Şartları vs nasıl, doğum paketi var mı, ücretleri nasıl bilgi verir misiniz :)