Sevme Sibelemre ben besigi aldim elbiseleri yikadim utuledim hersey hazir bi dogum cantasi hazirlamadim bebegin tamam ama benim cantama koyacaklarim eksik
Sibelemre Sevme hayırlısı bakalım canım benimde çok eksiğim var daha inşallah tamamlayip çantamı hazirlicam çok geç kaldım herseyde
berivanalii Duyguanneoluyor pazartesi tekrar gitsem mi acaba kana baktırmaya yoksa direk kadın doğuma mı gidiliyor kese görmeye ilk gebelik hiç birşey bilmiyorum