Krdln_ 30+6 haftalığız zaman sanki bi yandan çok çabuk geçiyor bi yandan da hiç geçmiyor sabırsızlanıyorumm kavuşmak için🙈 oğluşum 6 gün önce gittiğimizde 1.800 dü sizin bebişler kaç kilo oldu 😍
serpil60 Maşallah canım seninle aynıyız bizde 😍😍 en son 28 hafta da gittim 1262 kgdı 🐣🐣 şimdi ne kadar oldu bilmiyorum 🤷♀️ diğer kontrolümde bakacağız artık 😍 sağlıkla kavuşalım meleklerimize
Assda 30+ 5 günlük hamileyim 7 ayına kadar Zaman ne çabuk geçiyor diyodum şimdi ise zaman geçmiyor sanki 🌹
araskubra 30+6 benimde bugun ilk defa kiyafetlerini yikadim her ihtimale karsı dediler benimde zaten biraz zor gunlerim olmustu ama simdi daha cok heyecanlandım :)
Flzmst 30+5te 1700 41 cm di erken Doğum riskimizde var artık ne varsa yiyim diyorum özellikle protein be balık türü çünkü küvöze girsin istemiyorum 18 Mart’a kadar. Ne kadar olur açaba
Aylinannesi Merhaba bişey sorucaktım.son adet tarihim 7temmuz bu tarihe göre 32+4 olmam lazım ama usg da 1hafta geri yani 31+4 gözüküyo. Sezaryan olucam dr 37+3 gibi bi tarih verdi. Şimdi bu durumda adet tarihime göre 36 haftalıkken mi doğurmuş olucam şu hesaplar hep kafamı karıştırıyor yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻🙏🏻
Krdln_ Aylinannesi neden 37 de sezeryan olacaksın ki canım günü dolmasını beklemeyecek misin bi sorun mu var
Aylinannesi Krdln_ yok çok şükür ama dr öyle tarih verdi bende anlamadım heralde ben yanlıs duydum haftasını yada karıstırdım gittiğimde sölicem 38 den aşşağı doğurmam ya🙄🙄