Sementa63 doktor ne zaman cagırırsa, benimde kese dışı kanama alanı vardı cok karnım ağrıyordu progestan bile kullandım ama en önemlisi bol istirahat etmek dinlenmek cok cok önemli aylarca yattım, doktor sadece lavabo ve yemek yemek için kalkacaksın demişti her kontrolde