Morrr Amin sağolasın evet doktor düşük riskin ve erken doğum riskin var erken doğarsa kaybedebiliriz demişti şükürler olsun haftası büyüdü rahim kısalığım uzamış darısı başınıza zaten dikişiniz var ise sizin de süreç güzel geçecektir rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🌸