Oglum hamileliğimin öğrendiğimden beri dalinin badem yağı vs Bikaç yağdan oluşan bebek yağını sürüyorduö, 4.aydan sonra da lierac kremine başladım. Dermoeczanem de kampanyada 2li alımlarda indirim oluyor genelde ben suan 2.paketindeyim. Tabi bizimkisi önlem :) herşeyi kullanıp genetijsek olarak çatlayacaksanız zaten oluyor :) siz tedbir alın gerisini zamana bırakın:) sevgiler