Meryeminannesi20 Merhaba. Son iki NST’de sancım çıktı ama ben hissetmedim. Bazen sancı varken hissetmeyebiliyorsunuz ve bebeğimde taşikardi çıkıyor arada, çok hızlı atıyor kalbi. Serumla ya da dinlenip bol su içmeyle düzeliyor. Bence gereksiz bir uygulama değil. Tabi herkesin kendi fikri, saygı duyarım 🌸☺️