Huzurmutluluksevgi Selam kızlar nasılsınız ❤️ Kızlar ınsallah erkek bebısımız olcak Allahın ıznıyle ama isimde cok kararsızım Kuzey dıye düşünüyorum cunku bekarlıgımdan berı cok hosuma gıden bır ısımdı sizce kuzey ismi nasıl kulagınıza nasıl gelıyor kuzey ısmı🥰
HavvaM0806_ İçine sinen bir isim köy canım kuzey de güzel isim bizde isim arayisindayiz ama büyük ihtimalle Barlas koyucaz ismini ilk akla gelen isim her zaman kulağa hoş gelir sağlıkla gelsinler inşallah
Huzurmutluluksevgi HavvaM0806_ saglıkla kucagımıza alalım ınsallah 🥰 abısının ısmı kemal kardesıde kuzey ıkısı uyumlu gıbı