Merhaba arkadaşlar 2023 de 2 doz normal tetanoz asım var şimdi 27+5 günlük hamileyim ve tek doz karma aşı yapalım dedi sağlık ocağı hemşiresi doktorumda yaptır dedi bugün gidip olacağım sizce zamanı iyi mi sizler kaçıncı haftanızda oldunuz herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı tüp bebek ile hamileyim bu arada