cerengeredeli GirlandBoy_Mom benimkide indi biraz üç dört parmaklık boşluk var. Benim rahim ağzında yumuşama vardı salı günü çıktım hastaneden sancılarım var diye yatmistim. Dün akşam baktım inik karnım 🥹 35 oldum bugün
T-159 cerengeredeli valla benim de 1 hafta olacak düşeli 3 gündür regl sancısı da çektim ama bugün hicbirsey kalmadi herhalde doğuma var daha o yüzden belli olmuyor ki benim de epey aşağıda hissediyorum zaten
cerengeredeli T-159 ben 30. Haftadan beri çekiyorum sancı, yumuşama varmış rahim ağzında. Salı günü çıktım hastaneden dün akşam da baktım düşmüş karnım dedim gelecek heralde yakinda
GirlandBoy_Mom cerengeredeli benimde düzensiz sancılarım çıkıyor doktor yatış istemişti ama ben istemedim çatı muayenesi yapıldı sonra farkettim karnım inmiş
T-159 cerengeredeli hm hayırlısı olsun yaa benim rahim ağzı ne durumda bilmiyorum ama karnım 1 hafta oluyor düşeli 34 de gittim en son o zaman da kritik seviyede demişti doktor 23 mm mi neydi sanki 36ya kadar dayanırsa rahatlarız demişti 36+4 oldum şuan bakalım ne olur sancilarim geçti gibi gelen giden yok suan
2cocuk2kopek cerengeredeli benim 29 da düştü karın açılma vs yok ama kafa dönmüş dün ultrasonda da doktor nasıl itiyor kendini dedi . Bel destekli korse verdi evdeyim zaten fazla iş güçte yapmıyorum inşallah beklerler vakitlerini
Anneyimmmben cerengeredeli ya ben anlayamıyorum karnımın inip inmedigini 😀 ikinci doğumum olacak ilki normaldi onda da anlamamıştım
cerengeredeli Anneyimmmben mide kısmından şişti benim mide bölgemde sertti, şimdi o sertlik göbek deligimin etrafında, mide tarafı yumuşacık.
cerengeredeli Güncelleme geldi kızlar. Bebek kendini aşağıya doğru itiyor, önümde ağırlık var. Kasıklarım yumusakti şimdi restlesti bebek orada resmen hisediyorum