Gulizar0652 Kızlar ikili tarama hcg sonucum bu cinsiyet için 50 yukarısı yada aşağısı deniliyor ben bu sonuçtan hiçbişey anlamadim kaç oluyo yardımcı olurmusunuz 😊
Nurerdgn Gulizar0652 yani 50 yukarisi kiz 50 asagisi erkek olma olasiligi yuksek oluyo herkeste tutmuyo ama cogunlugu tutuyo seninki cok yuksek cikmis bazilarininki oyle oluyo canim gorelim bakalim ne çıkacak
Alinmavi Gulizar0652 ikili testten cinsiyet belirlenmez. Yuzde 50 ihtimal var zaten ya kiz erkek tutturan bende tuttu diyor. Itibar etmeyin.
Nurerdgn FerhanSerkanEilmez ikili tarama diyo canim ilk hcgsi degik yani ikili taramada boyle yuksek olanlar oluyo
FerhanSerkanEilmez Nurerdgn Gulizar0652 ayyy pardon yaaa ben ikili yaptırmadığım için anlamamışımm 😊😊😊 Sağlıcakla gelsin bebişlerimiz 😍😍😍
Gulizar0652 Nurerdgn anlamadığım niye böyle ciktiki herkezin ikili sayılar benimki belkide 10 katı hayret ettim 🤔
Nurerdgn Gulizar0652 çoğu kişide de oluyo neden kaynaklandığını bilmiyorum canim ama kotu bisey degildir merak etme
Pcdshn Hamile olduğumu 5 haftalıkken öğrendim, hcg değerim 14700 dü.. Değerlerin haftayla cinsiyete alakası yok...