Kızlar bugün uzunca zamandır görüşmediğim bir arkadaşım ile oturdum. İlk kızına gebe kaldığında 8. Haftada kalp atışı duymamışlar ve doktorlar kürtaj demiş ama diyor ki Allah’tan ümit kesilmez diye bekledim eğer zehirleyecek olsa beni zaten belirtilerini hissederdim 14. Haftaya kadar kalp atışı duyulmadı. 14te duydum ve iyi ki kürtaj olmadım dedi. Ben de sizlerle paylaşmak istedim. Belki bir ümit deyip beklemeli mi sizce de :)