2girls1boymom mihrim_ 34 haftadayim bugün hiç iyi hissetmiyorum kendimi aşırı derecede çarpıntım halsizliğim ve bel ağrım var hastaneye gidip gitmeme konusunda kararsızım
Blzlg mihrim_ 35 haftalığım bi yere gitmek çok zor günlük rutinleri yerine getirmek çok zor. Sabırsızlıkla beklemedeyiz
canbebekku21 2girls1boymom git bence ya son zamanlar belki zamanıdır zaten en geç 36 da alırlar ama belki doğma zamanıdır ikiiz ya 34 haftada çoğu kişi doğum yapıyor
Bella32 2girls1boymom bebeklerinizin kilosu boyu nasıl acaba. Bende aynı haftadayım belim falan ağrıyor ama doktor normal dedi
2girls1boymom mihrim_ yok çift yumurta herhangi bir riskim vs yok ama belime ve sırtıma ağrılar vuruyo
mihrim_ 2girls1boymom devlet takipli olundun da ikiz doğumu yaptırıyorlar mı benşm bi arkadaşımı özele yönlendirdiler ücretsiz bi şekilde doğum yaptı bilginiz var mı ?
2girls1boymom Bella32 biri 2040 ti birisi de 2180 tam bir hafta önce daha çok küçükler beklesinler istiyorum ama bekleyecek gibide değiller gibi hissediyorum sizde de var mı o his
Bella32 2girls1boymom ben serklajlıyım . 20. Haftadan beri erken doğum riskim var . Doktor 36. Haftada almayı planlıyor dururlarsa
2girls1boymom mihrim_ o konuda bir bilgim yok hayır. Ben ankarada yaşıyorum üniversite hastaneleri şehir hastaneleri hepsi yaptırıyor doğum arkadaşınız hangi şehirdeydi acaba