Aysaa20 41+1 de suni sancıyla doğum başlatıldı önce rahimden verdiler ilacı 2. Saatimdeyim sancılarım arttı dua edin kızlar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Aysaa20 24 saat sancı çektikten sonra açılmam 2 cm i geçmedi sezaryene alındım gözümü açtım kapattım bebişim gelmişti kızlarcım hepsi geçiyor bugün 4. Günümüz