kizlar selam 36 haftalik hamileyim dogum seklime karar vermedim doktorumla da daha gorusmedim ama belki bilgisi olan vardir diye burdan sormak istedim. tansiyonum hep dusuk 9-5 8-5 , nabzimda yuksek cikiyor 120 130 gibi.. bazen kalbimi agzimda hissediyorum. sizce bu normal doguma engel midir?