Dnzasil üşütmemek şartıyla deniz yasak değil demişti doktorum. hatta gebelikte en güvenli spor olduğunu söyledi karnını çarpma riskin, düşme riskin olmadigi icin. sadece ben ıslak mayoyla ya da bikiniyle oturmadım, enfeksiyon riskini ortadan kaldirmis oldum. denizden cıkar cıkmaz baska bi mayo giydim. 1 aydır da hergün denize gidiyorum