Demet10 asiye hanımdan memnunum aslında olası bir durumda mesai dışında bile olsa kendisi geliyormuş ama bir konferansta yada tatilde olmasına denk gelirse dışardan başka doktor falan buluyormuş hastane o konuda biraz tereddüt ettim, sadece asiye hanım yapıyormuş yani bu ameliyatı, eşimde bi zeynep kamile gidelim dedi birsürü perinatoloğu var sonuçta biri olmasa biri giricek riski yok benim en güvendiğim devlet hastanesi orası açıkcası ondan dolayı şuan gidip bi bakmak istiyorum, inşallah yapışma vs olmazda plasenta yukarı çıkar, sizinkinde de ilkten tam yapışık sonradan sağdan yapışık demişlerdi sanki belki zamanla ayrılıyordur inşallahta öyledir ya sağlıkla kucağımıza alalım