Mineee5656 biraz şans işi diyelim kumar gibi bişey burda doğum yapmak bende baştan Berr-i çam Sakura takipliyim ama inanılmaz kalabalık ve ebelerin asistanların hiçbi şekilde sabırları kalmamış, özele gittim bi defa muayeneye sanırım orda doğurcam son anda kararım değişti malesef ki muayneler için gelinebilir ama doğum bilmiyorum