39+0 haftalığız bebeğin suyu azaldığı için ve enfeksiyonum göründüğü için suni ile biraz önce başlattılar doğumu. Dua edin lütfen kısa sürsün :( ilk doğumumda suyumun gelmesi ile 38+3’te suni ile başlatılmıştı. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun, korkuyorum…