deniz_45 Dün geceden beri tuvalete gidip geliyorum sanki günlerdir afedersiniz çişimi tutuyorum böyle bi sancı agrı yok başına gelen var mı napıcam ben ya dayanamıyorum 🥲
Meryeminannesi20 deniz_45 oda bişey mi 37+3 haftadayım 16 aylık kızım var geçen gece kucagıma alıp mutfağa git ek istedim ve belden aşşağı komple altıma kaçırdım hatta suyum geldi sandım 😒
deniz_45 Hastaneye gittim doktor ultrasonla baktı bişi demedi monurol tek kullanımlık ilaç yazdı idrar tahlili istedi oda 3 güne anca çıkar dedi
As38- Canım bende şimdi geldim acayip kasık ağrım var sanki yere düşüyor gibiydi geçen hafta kan ve idrar aldılar bugün gittim 37 haftalığım haftalık gidiyorum idrar yolu enfeksiyonu olmuş ondan ağrı oluyormuş büyük ihtimal seninde öyledir
As38- deniz_45 çok sağol canım büyük ihtimal seninde öyledir bol su iç ilaç verirse kullanırsın geçer inşallah