Merhaba hikayemi anlatıyım öncelikle geçen ay doğum kontrol hapıni bıraktım bu ay iki kere pozitif gördüm bir teste çok inanıyordum ama dün kan verdim sonuç 0.32 çıktı adet günüm bir gün geçti sizce böyle olup yükselen oldu mu yada doğum kontrol hapini birakinca böyle şeyler yaşayan gecikmsei olan var mı yardımcı olursanız sevinirim