Merhaba arkadaşlar idrar tahlilimde enfeksiyon çıktığını söyledi sağlık ocağım. Sonuçlarda Bakteri 1953, Lökosit 25, Lokosit 8, Squamöz Epitel 6, Ec 6 çıkmış yüksek olan değerler bunlar. Geçen ayda kültür tahlilimde enfeksiyon çıkmıştı ve tek kullanımlık bir toz kullandım ayrıca enfeksiyon içinde hap kullandım bu ayki yeni idrar tahlil sonuçlarım yukarıda yazdıklarım şeklinde. Sağlık ocağı biraz beni korkuttu aranızda böyle bu durum yaşayan varmı ?