Semacdrc Annelik her anlamda tabiki de zor ama çok güzel bir duygu🥹 28 haftalık hamileyim 2 yaşında da oğlum var geceden beri ateşli iki gündür aç çocuğum hastaneden geldik serum, şurup verdiler asla düşmedi başında bekliyorum şuanda da🥲 Bugün kontrolüm var evim dağınık vs ama onu uyurken bile yanlız bırakıp işlerimi halletmek istemiyorum annelik gerçekten çok zormuş çok emek istiyormuş❤️