Blueeberryy bazıları öyle yapıyor haklısın 🌸 anne sütü yetersizse, yeterli beslenmiyorsa, gelişimi normal değilse vs doktor 4.ayda filan başlatıyor yani bebeğe kalmış bir durum ama biz hep 180 günü doldurup öyle başladık doktorumuz da bize üç gün kuralı ile git dedi alerji olma ihtimaline karşı çok şükür öyle yaptım gğzel de ilerledik💗