aybuke50 ben fakültede yaptırdım ilacı eczaneden kendim aldım cep hastahane uygulamasından randevu alıp gidiyosun benim takibim zaten oradaydı kontrole gittiğim bi gün gece 12den sonra bir şey yeme içme ilacı eczaneden al sabah erkenden gel demişlerdi. Gittim randevusuz bir şekilde yapıldı şehir hastahanelerinde de ilacı direkt kendileri veriyor sen eczaneden almıyorsun diye biliyorum ama emin değilim herhangi bir ücret ödemedim fakültede sadece eczaneye ilaç parası ödedim o da yanlış hatırlamıyorsam 130 TL bişeydi