esmaugurrr arinmommy bendede tam tersi sürekli bir uyku hali aşırı halsizlik doğum yaklaşınca bazıları çok enerjik olunur diyor bazıları halsiz bilemedim
irem27 Emosh123 bizde bugün 37+1 olduk çarşamba günü kontrolüm vardı doktorum rahim ağzın baya uzun duruyor 41 e kadar bekleyelim gelmezse suni veririz dedi ama Nst de sancı çıktı. Çatı muayenesi yaptırmayı düşünmüyorum kendimde sağlıkçıyım bir kaç hekim arkadaşım var rutinde böyle bir muayene olmadığını doğum başlamadan çatının dar mı geniş mi olduğunu anlamayız dediler. Bende doğumu erken tetiklesin istemediğimden yaptırmadım bakalım ilerleyen süreçte nasıl olucak
Emosh123 irem27 benim önceki gebeliğimde de yapılmıştı yine 37+5teydi 5gune gelir demişti Dr 39+4te geldi bebek ve suni sancıyla yoksa daha geleceği yoktu onun için çok tetiklediğini de düşünmüyorum ben ama açılmayı kolaylaştırıyor olabilir
babyloving irem27 benim doktorum da aynı şeyi söylüyor surda görüyorum 35 haftalıklana bile yapılıyor çatı mauynesi iki gün önce sordum doğumun başladığını anladığımızda yapılır o muayne dedi
irem27 babyloving evet bebeğin kilosuna kordunun uzunluğuna kısalığına göre her şey değişiyormuş o yüzden çatı muayenesini doğum sırasında yapmak daha doğru diyor hekimler
Emosh123 irem27 benim mesela 3500du kilosu bebek çok asagidaydi ultrason da bile özel bolgemin üstünde bakiyordu baş ölçümüne onun için muayene etmek istedi ve ettiğinde kanala tam oturmuş dedi. Kilo ve hafta olarak bi risk görmediği için yaptı aslında 35te de yapmıştı yine aşağıda olduğu için ama açılma yoktu sıyırma da yapmamıştı o zaman
Derya_y Emosh123 37+4 benim de, bayramda su sızdı apar topar hastaneye gittik sürpriz doğmaktan vazgeçti, yalancı kasılmalar dışında bir şey yok, salı gününe sezaryen planladık, ama benim aksine enerjim yok kafam yastıktan kalkmıyor
Merhabadunya Son eksikleri alım diye çıktım dışarı ama yok sürekli aşağı baskı yapıyor ve nefes almak da güçlük çekiyorum 37+4 deyim 25 Haziran’da kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktor ama evde de oturup kalkmakda güçlük çekiyorum sürekli tuvaletteyim..