İlk gebeligimde 50kg hamile kaldım 74le doğuma girdim. Bulanti kusma hiç olmadı ne bulursam yedim rahat rahat doğumdan çıktım ikinci gün 64kgdi. Suanda da 37haftalik hamileyim 52yle hamile kaldım 77yim 😂 ilk 4-5ay yiyemedim bişey ama 10kgdan fazla aldım. Sonraki aylarda yedim herşeyi. Bakalım bunu da kolaylıkla verebilecek miyim.