Kızlar dün doktora gittim suyun azalmış dedi normalde 24 haziran salı günü sezaryen olacağım dün gece saat 1 de lavaboya çıkıp yatmıştım tekrar gece 2de lavaboya çıktım ve çok idrar yaptım ama sanki idrar gibi değildi yani rahim mi deniyor vajına mı oluyor orası bilmiyorum ordan da aktı gibi geldi uyku sersemi mi öyle hissettim onu da bilmiyorum ama çok çişimi yapar gibi oldum şuan sancım falan yok sadece hafif batmalar var