Kızlar merhaba ben bişey sormak istiyorum Annem maalesef ki multilp miyelom hastası (kanser türü) ve hastalık oranı %75 rapor çıkartmak istiyoruz çünkü Sivas’tan Ankara’ya sürekli gidip geliniyor masraflar vs çok haliyle. Bunun İçin neler yapmamız gerekli? Hematoloji ile görüşeceğiz çarşamba günü ama. Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim🤲🏻