Parlalina 2 gün önce bebişin erken gelme isteğiyle sezaryen oldum ben asla ama asla spinal istemiyordum genel diye tutturdum fakat doktorum olamayacağını söyledi yemek yediğim için genel olamazmışım o kadar büyük bir korkuyla girdim ki ameliyat boyunca tansiyonum sürekli yükseldi 17yi gördü, spinal olduğum için o kadar stres yaşadım peki bu kadar strese gerek var mıymış asla yokmuş yani ben her an bi yerim acıyacak ve hissedeceğim diye korktum ama öyle bişey olmuyor sadece dokunmaları hafif hissediyorsun ve kısa bir süre mide bulantısı oluyor ağrı yok diyemem sezaryen ağrısı yaşıyorum ama ayağa kalkmam falan kolay oldu ben iğneden ameliyattan inanılmaz korkan biriyim ona rağmen atlattım düşünün.