Kızlar merhaba herkese hayırlı cumalar 6 haftalık gebeyim dün idrar testi vermiştim squamoz epitel 48 , mikro lökosit 24 ,mikro eritrosit 7 çıkmış ama bakteri 0 doktoruma yazmıştım bol su iç enfeksiyon görünmüyor dedi kendisi kendisine güveniyorum ama içim de rahat etmedi sizin oldu mu böyle içim rahat etmeli mi